محسن کاوه
نویسنده
محسن کاوه
دانلود اپلیکیشن موبایل اینکوترمز ۲۰۲۰

دانلود اپلیکیشن موبایل اینکوترمز ۲۰۲۰

ارسال شده در تاریخ 11 خرداد، 1401


همانطور که در محتواهای آموزشی مختلفی که در خصوص قواعد اینکوترمز 2020 در بخش تازه ها و دانستنیها و همینطور آکادمی مسیراکسیر بیان کردیم، زبان مشترک همه قراردادهای تجارت خارجی اینکوترمز و مخصوصا آخرین نسخه آن یعنی اینکوترمز ۲۰۲۰ است. بنابراین هر کسی که به هر نحوی دستی بر آتش تجارت خارجی دارد باید با به روز ترین مسائل مربوط به این حوزه و علی‌الخصوص اینکوترمز ۲۰۲۰ آشنایی کامل داشته باشد. در همین راستا، اتاق بازرگانی بین المللی (ICC) اقدام به انتشار نرم افزار مربوط به این قواعد کرده است که میتوانید آن را از لینکهای قرارداده شده در انتهای محتوا دانلود کنید.


شش دلیل برای استفاده از اپلیکیشن اینکوترمز ۲۰۲۰

دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی، طی نامه‌ای با بیان ۶ دلیل از همه فعالین تجارت بین الملل دعوت به نصب و استفاده از این اپلیکیشنها برای سیستمهای عامل IOS و Android کرده است.

۱. مرور کنید!

قوانین INCOTERMS برای کمک به متخصصان تجارت فرامرزی نوشته شده است.این برنامه آخرین اطلاعات راجع به قوانین اخیر اینکوترمز ۲۰۲۰ را ارائه میدهد و امکان دسترسی به آنها در هر زمان و مکان را فراهم میسازد.

۲. از کارشناسان سوال کنید

مطمئن نیستید که کدام اصطلاح تجاری را در قرارداد فروش خود بگنجانید و یا یک سوال خاص از قواعد اینکوترمز دارید؟ سوالات خود را از طریق این برنامه به مدرسان معتبر ICC بفرستید تا در صورت نیاز مشاوره حرفه‌ای دریافت نمایید.

۳. افزایش ظرفیت

قوانین Incoterms در سطح بین المللی توسط متخصصان تجارت خارجی، از مشاغل کوچک تا بزرگ، استفاده میشود. به همین دلیل با کمک شبکه جهانی کمیته های ملی ICC، برنامه گسترده‌ای از کنفرانسها، سمینارها و آموزشها راه اندازی شده که با استفاده از این برنامه میتوان به سهولت از طریق فهرست رویدادهای ICC ثبت نام نموده و یا در جلسه‌ای که برای شما مناسب تر است، حضور یابید.

۴. پیگیر تجارت باشید

برنامه Incoterms بستری آماده برای دریافت اخبار مربوط به تجارت است. این برنامه به شما کمک میکند تا اطلاعات تجاری خود در مورد همه موارد را ذخیره و نگهداری کنید.

۵. تجارت خود رو گسترش دهید

به دنیال ایجاد شغل برای خود هستید، اما مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید؟ ICC طیف گسترده‌ای از منابع را از طریق این برنامه، از دستورالعلمهای تجارت خارجی و بندهای موجود تا آموزشها و رویدادهای آنلاین، ارائه میدهد تا به شما کمک کند از بستر محلی به جهانی بروید.

۶. این برنامه رایگان است!

ICC فعالیت خود را برای همگان، هر روز و در همه جا انجام میدهد. به همین دلیل تخصص خود را تا حد امکان در دسترس همه قرار میدهد. برنامه Incoterms 2020 در سراسر جهان و کاملا رایگان در دسترس است.


خب با توجه به دلایل عنوان شده و لزوم به روز بودن فعالین این حوزه از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری، دانلود و استفاده از این نرم افزار میتواند پنجره جدیدی برای تسریع و تسهیل در امر تجارت بین‌المللی باز کند.

در ادامه میتوانید از طریق صفحه زیر نسبت به دانلود رایگان متن اصلی ترجمه شده اینکوترمز ۲۰۲۰ و همینطور نرم افزار اینکوترمز 2020 برای تلفن همراه اقدام نمایید.

دانلودرایگان کتاب و نرم افزار و اینکوترمز برای گوشیهای تلفن همراه


اگر مایل به دریافت فایل PDF این مطلب هستید، ایمیل خود را وارد کنید.

= 1 + 4

دیدگاه‌های کاربران

= 1 + 4

هزینه‌ی حمل خود را برآورد کنید.