محسن کاوه
نویسنده
محسن کاوه
حمل و نقل بین‌المللی، بدون تعطیلی!

حمل و نقل بین‌المللی، بدون تعطیلی!

ارسال شده در تاریخ 27 آبان، 1399


پس از اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و هیات دولت مبنی بر اعمال محدودیتها و تعطیلات دو هفته‌ای از ابتدای آذرماه برای مشاغل مختلف گروه ۲ و بالاتر، طبق بخشنامه صادره از سوی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته،  تمامی شرکت های حوزه کسب و کار دریا اعم از کشتیرانی، نمایندگی کشتیرانی، خدمات بندری و .... که فی نفسه دارای وظیفه ارائه خدمت روزانه به ارباب رجوع می باشند در گروه ۱ طبقه بندی میشوند و طبق روال سابق همچنان به انجام خدمات روزانه خود ادامه خواهند داد.

لذا صاحبین کسب و کارهایی که محمولات آنها بصورت دریایی در حال حمل میباشند و یا نیاز به انجام عملیات حمل دریایی دارند، نباید نگران وقوع تاخیر در انجام این عملیات باشند و میتوانند با رعایت پروتکلهای بهداشتی اعلام شده از سوی شرکتهای کشتیرانی، اقدام به انجام هماهنگی برای حمل محمولات خود و همچنین دریافت اسناد محمولات خود از شرکتهای کشتیرانی و نمایندگان آنها کنند.


کرونا، فورس ماژوری که جاده‌ها را بست!


در همین راستا شرکت حمل و نقل بین‌المللی مسیراکسیر نیز همچنان با تدابیر خاصی به فعالیت خود ادامه خواهد بود و تمام خدمات عملیاتی و مشاوره‌ای این شرکت دایر میباشند.

برای انجام هرگونه هماهنگی، دریافت استعلام حمل، مشاوره و پیگیری محمولات، کارشناسان این شرکت از طریق راههای ارتباطی مختلف که در وبسایت این شرکت موجود هستند، در خدمت شما عزیزان هستند.


اگر مایل به دریافت فایل PDF این مطلب هستید، ایمیل خود را وارد کنید.

= 4 + 4

دیدگاه‌های کاربران

= 4 + 4

هزینه‌ی حمل خود را برآورد کنید.